2014. máj 14.

Nagyot buktam idén...

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Nagyot buktam idén...

Miért adtam ezt a címet a bejegyzésnek? Ennek kettő oka van: az egyik, hogy az emberek pszichológiáját ismerve így többen fogják elolvasni a bejegyzést, mintha azt írtam volna címnek, hogy "Több ezer dollár kerestem", a másik ok, pedig az, hogy idén valóban nem vagyok olyan nyereséges, mint a tavalyi és tavaly előtti években. És ahogy mondani szokás, azt a pénzt is elveszítetted, amit nem kerestél meg.

myfx_martonlfx_20140514.png

Persze, ha a nagyságrendeket nézzük, akkor az idei évet jóval nagyobb tőkével kezdtem, mint a tavalyit, így a hozzáállásomon is kellett egy kicsit változtatni és biztonságosabb, lassabb és kivárósabb stratégiát kell, hogy alkalmazzak, mivel itt már nem két fillérről van szó. Igaz, hogy ez a szakmám, meg van a tudásom, meg van a tapasztalatom, meg vannak az információk és eszközök, de ez senkit nem jogosít fel arra, hogy elbízza magát, főleg nem engem.

Összességében, ha a pénzbeli értékét nézem a profitomnak, akkor abszolút elégedett lehetek, hiszen szépen jönnek a számok, azonban a havi nyereség százalékos aránya jóval kisebb a tavalyi évnél és lassan itt a félév.

myfx_martonlfx2_20140514.png

Számot vetve az egyik legnagyobb számlámon az idei évben +21,74%-on állok, bár ez több mint 70.000 dollár bevételt jelent és a havi átlag profit 7,95%, amely a számla élettartamát figyelembe véve szép eredmény:

4myfx_martonlfx2_20140514.png

Sőt a találati arány azaz a nyereséges pozíció aránya 83%, tehát a jó irány mindig meg van.

Ahogy a stratégiai leírásomban bemutattam és aki kérte tőlem ezt emailben az most tudja, hogy pontosan miről beszélek, mindig jó időben a trendszeű árfolyammozgás végén elkezdek pozícióépítéssel vagy martin-gale technikával dolgozni és ennek folyamatbeli eredményét láthatjátok ezen a két ábrán is:

EURUSD:

EURUSDpozicio_epites_eloadasra_20140514.png

EURUSD 1.40-től csak sell, mivel ez már várható volt. A "gumikötél-elv" alapján várható volt, hogy korrekció következik, sőt a háttérgazdasági folyamatok is ezt mutatják. És akár 1.33-ig is eshet az árfolyam.

GBPUSD:

GBPUSDpozicio_epites_eloadasra_20140514.png

A "kábel" az egyik nagy kedvencem, mivel képes minden előjel és erre utaló gyertyakonfiguráció nélkül 500-700 pipet esni. Én erre 1.70-től készültem, mivel itt egy nagyon meghatározó árszint van, melynek áttörése azért nem megy egyik pillanatról a másikra. Itt akár 1.63-ra is eshet az árfolyam. Ahogy az ábrákon is látható érdemes csúszóval dolgozni, melyet én 40-50-60 pipre kalibrálok devizapártól függően.

USDCHF:

USDCHFpozicio_epites_eloadasra_20140514.png

Ez egy kontrollpár, nem teljesen szabályos duplaalj-jal - sőt akár vitatkozni is lehet ezzel - de elindult a trendforduló ezzel az alakzattal és a határ a csillagos ég. Hétköznapira lefordítva a folyamatot, innen felfelé várom az árfolyamot FIBO50-ig mindenképp, mely 0.92 körül található.

GOLD:

Itt az volt amire vártam 1180-ról 1400-ig, majd korrekció, ami még stagnál és innen a jelenlegi árfolyamtól ismét long az irány, de csak óvatosan - itt még én sem léptem pozícióba csak készülök.

GOLDpozicio_epites_eloadasra_20140514.png

Ami a MartonLFX-2 számlát illeti a myfxbookos stratisztika sokat elárul arról, hogy a stratégia jóval biztonságosabb, ugyanakkor a havi profitcél nem csökkent, továbbra is 5-10% és ez átlagban meg is van.

2myfx_martonlfx2_20140514.png

Ettől függetlenül még nem döntöttem el - és nincs is ehhez még cél - hogy meddig tartom a számlát, továbbviszem vagy kiveszem az összeget és újabb materiális befektetési eszközöket vásárolok belőle, mint például arany vagy ingatlan.

Remélem, hogy tudtam segíteni nektek ezzel a kis beszámolóval és ha kérdés van vagy segíthetek, akkor szívesen állok rendelkezésetekre, persze ahogy időm engedi. Folyamatosan kapom a megkereséseket emailben, amit ezúton is nagyon köszönök és olvasóimnak is köszönöm, hogy olvastok, figyeltek és velem vagytok: KÖSZÖNÖM. 

 

Szólj hozzá

Forex Robotok Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Forex Stratégiák Forex Broker Forex Managed Account Forex Befektetők Érdekvédelmi Szervezete Heti technikai elemzés FOREX Friss forex hírek Óriási forex profit Forex nyereség Forex verseny High profit forex Forex tanfolyam Forex Robotok programozása Automatizált forex kereskedés Időeltolódás a forex brókereknél forex tapasztalat http://www.forexpeacearmy.com/ forex signals managed forex forex alapelvek motiváció a forexben Forex oktatás Forex-suli social forex trading forex volatilitás Forex tippek forexbefektetés Fibonacci elemzés forexen Forex Blog Forex Dubaiban Forex szavazás Legnépszerűbb forex brókerek Forex videó Forex kereskedés videó Mar-EA forex robot nyereséges forex robot Remek beszállók forexen Marton László forex