2013. júl 29.

Olvass engem! Kövess engem!

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Olvass engem! Kövess engem!

Köszönöm mindenkinek, hogy ilyen szép számmal olvassátok a blogomat és köszönöm azoknak is a lelkesítő levelét, akik ebben a szakmában sikereket szeretnének elérni és nem utolsó sorban ennek a szakmának a segítségével akarnak pénzt keresni és megélni. Én ígérem nektek, hogy  amiben csak tudok és időm engedi támogatlak benneteket információkkal, kapcsolatokkal, szoftverekkel, ötletekkel...

Érdekes, hogy a blogomat nem csak Magyarországról, hanem a világ minden tájáról olvassák. Az elmúlt egy hónapban 28 ország, 173 városából nézték meg, persze az olvasottság nagy része hazai.

visitors.PNG

Ennek azért is örülök, mert ez egyfajta elismerés és már többen linkelik a blogomat, mint ajánlott blogot a saját weboldalukon illetve forex szakmai blogokon, fórumokon. Szeretném, ha ez a blog lenne az egyik legnagyobb hazai forex szakmai blog, persze ehhez én adom részben a teljesség igénye nélkül a szakmaiságot, de a ti hozzászólásaitoktól lehet igazán teljessé tenni a szakmaiságot. Ha ehhez van kedvetek, akkor szóljatok hozzá a témákhoz.

connect.jpg

Sok olvasóval vagyok napi kapcsolatban, mert igénylik a segítségemet a kereskedéssel kapcsolatban, de ez nyilvánvaló mivel én megmutattam nektek, hogyan lehet minimális kockázat mellett (maximum 17%-os Drawdown-nal) 380%-os profitot csinálni, ami havonta 25%-os profitot jelent hosszabb távon. Számláim egy része publikus és megtekinthető. 

martONLFX-3.PNG

Ezt a számlát ezen a linken keresztül éred el:

http://myfxbook.com/members/martonlfx

Én azt tapasztalom, hogy a legnagyobb forex GURU-k is itt Magyarországon, akik Blogokat vezetnek és tanácsokat adnak embereknek a kereskedésről, előre jelzéseket készítenek, azok is valamilyen számlakezelőhöz fordulnak "kockázatok megosztása" címszó alatt. Erre mondják, hogy "aki tudja csinálja, aki nem tudja tanítja". Én azt gondolom, hogy ha valaki tud kereskedni és tőkéje is van hozzá, meg tud belőle élni, akkor ő már nem szolgáltatja ki magát egy harmadik személynek. De lehet, hogy én látom rosszul...

Kedves Olvasók!

Én azt gondolom, ha ti megtanultok hosszútávon nyereségesen kereskedni ezen a piacon, akkor nem kell, hogy másra idézőjelben "profikra" bízzátok a pénzeteket, mert akkor ti lesztek a profik és ezt biztos. Bár lehet, hogy meg sem akar tanulni mindenki kereskedni, akkor viszont fel kell vállalni azt a kockázatot, hogy nem ti kezelitek a pénzeteket! 

Lehetőségek:

  • Figyeld a blogomat, kövesd a bejegyzéseimet és más szemszögből láthatod ezt a szakmát!
  • Iratkozz fel a hírlevelemre, hogy mindig értesülj a friss bejegyzésekről!
  • Írhatsz privát e-mailt is nekem vagy kérhetsz tanácsot, véleményt!
  • Ha kíváncsi vagy a kereskedési stratégiámra, amelyet a fenti számlán alkalmazok, akkor küldj nekem egy e-mail és elküldöm e-mailben neked pdf formátumban. Nem túl részletes, de szerintem segíthet.
Szólj hozzá