2013. feb 13.

Profitábilis forex robotot keresnek!

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Profitábilis forex robotot keresnek!

freeforexrobot.jpgEgyik olvasóm megkeresett e-mailben és bevallom, hogy felkeltette bennem a tesztelési vágyat! Azt kérdezte, hogy tudok-e olyan forex expert advisort, amellyel éles számlán, hosszútávon sikeresen lehet kereskedni, mert akár fizetne is egy ilyen saját fejlesztésű robotért 50-100.000,-Ft-ot is! Nem fontos, hogy havi 5-6%-nál többet hozzon, de a stratégiáján lehessen látni, hogy biztonságos a kereskedése!

Korábban már posztoltam egy saját fejlesztésű robotról - melyet ajánlásként kaptam a fejlesztőtől - amely demó számlán szépen teljesített, bár a fejlesztés egy újabb verziója már elérte a számomra elfogadhatatlanul magas draw-down-t, ami -65%. És mi a helyzet az éles számlán ezzel a robottal?

http://www.myfxbook.com/members/forexkresz/hedge-3/437509

Mondhatjuk, hogy amennyiben találok egy ilyen robotot, akkor akár én magam is hajlandó vagyok tesztelni egy kisebb (pl.: 2-5000 dollár) összeggel éles számlán, sőt szívesen segítenék a fejlesztésben, ötletelésben.

Várom tehát azok jelentkezését, akik tudnak ilyen robotról, van ilyen a tulajdonukban, esetleg tőkebevonásra várnak, hogy tovább tudjanak lépni a fejlesztésben.

E-mailem: marton.laszlo.fx@gmail.com

Engem mindig érdekeltek a forex robotok és teszteltem is jó párat, de a tapasztalatom arra ösztönzött, hogy a manuális kereskedés biztonságosabb, hiszen itt én döntök és nem pedig a könnyebbik utat akarom választani. Viszont továbbra is hiszek abban, hogy az emberi tényezőket be lehet programozni és egy folyamatos human felügyelet mellett lehet expert-tel is sikeresen dolgozni. Találjunk egy jó robotot és az együttműködések adottak. Szívesen összehozok bárkit - bárkivel a siker érdekében és hogy segítsek...

forex-robot-trading.jpg

Szólj hozzá

Vélemények Forex Robotok Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Forex Stratégiák Technikai elemzés Forex Managed Account