2013. máj 10.

Ha másolod a számlám az nem engedélyköteles?

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Ha másolod a számlám az nem engedélyköteles?

Érdekes gondolatok jutottak eszembe és megint csak hangosan elmélkedem, és szerintem ezek a fikciók, kérdések és feltevések titeket is érdekelhetnek:

Mi is az a számlakezelés?

A wikipedia a következőképpen definiálja:

http://en.wikipedia.org/wiki/Managed_account

Tehát, "díj alapú befektetés-kezelési termék magas hozammal" Itt a hangsúly a "sikerdíjon" van. Tehát, ha te lemásolod az én számlámat és én nem kérek érte semmit, akkor az nem minősül engedélyköteles tevékenységnek jogilag egyikünk részéről sem. Ha jól gondolom. Nektek erről mi a véleményetek? 

Ez csak az előző bejegyzésemhez a moncsicsi0 hozzászólása alpján jutott eszembe, mivel ezt írta:

"Azt hiszem, itt az ideje, hogy én is kezelt számlás szolgáltatást indítsak! A felhozatalt tekintve, semmiben nem vagyok lemaradva!:-)" 

Szerintem az is kérdés, hogyha én a saját számlámat kezelem, de te ezt lemásolod, akkor az jogilag minek minősül, ha te mégis fizetsz nekem sikerdíjat vagy hálapénzt? Mert ugye ebben az esetben én a saját számlámat kezelem (azaz a saját pénzemet kezelem) és nem a tiédet. Az csak egy dolog, hogy a wikipedia mit ír, de hogy látja ezt a hatóság? Hol van az a határ, ahol a kettő találkozik?

Félreértés ne essék nem áll szándékomban senkinek a pénzét kezelni, de ezek érdekes  gondolatok, nem?

moncsicsi0 posztjára reagálva, szerintem az én számlámat is sokan másolnák, ha ezt engedném, nem?

szamlam1.PNG

Te, le mernéd másolni a számlámat? 

Szólj hozzá!

Szólj hozzá

statement számlakezelés kezelt számla Vélemények PSZAF Forex Robotok Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Forex Stratégiák Befektetési portfólió készítés Technikai elemzés Forex Managed Account Fikciók Forex nyereség High profit forex www.myfxbook.com Nemzeti Adó Hatóság számlamásolás