2013. jún 20.

Kész, vége! Befejeztem!

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Kész, vége! Befejeztem!

siofok.PNGItt a jó idő, a kánikula, én meg bent ülök a gép előtt, igaz, hogy nem 33 fok van a dolgozószobámban, hanem csak 24,5 fok, de a családom állandóan piszkál, hogy utazzunk már el: NYÁR VAN!

Kész! Vége! Befejeztem! Igazuk van! Most azonnal indulunk le a balatoni nyaralóba és elfelejtem a munkát, mert néha tudni kell lazítani is, ami sajnos nekem nem nagyon megy! Ők viszont megérdemlik! És imádom a Balatont!

Annyit azért hozzátennék, hogy több forex trader barátom is azzal nyaggatott a héten, hogy fel fog menni az EUR/USD 1.35000-ig, a "kábel" pedig 1.59700-ig.

EURUSD20130620.PNG

DomP.jpgPersze! - mondtam nekik - de ahhoz, hogy fel tudjon menni először korrigálnia kell az árfolyamnak, mivel mindkét devizapár 6-700 pipet ment felfelé, szinte komolyabb korrekció nélkül. Ők csak erősködtek, hogy addig korrekció nélkül felviszik őket! Addig nyaggattak, amíg kénytelen voltam fogadni velük, bár nem szoktam szinte soha, de egy "Dom Pérignon Champagne" pezsgővel meg tudtak győzni. Ebből egy üveg 2003-as évjárat olyan 45.000,-forint körül van. Hát azt hiszem ezért beugrunk a barátomhoz útban Siófok felé...

gyertya.PNGA másik dolog, most olvastam, hogy nagy "meglepődést" keltett az új devizapiaci manipuláció! Nem értem, miért kell ezen meglepődni, hiszen ezt mindenki tudja. Az elmúlt években a piac nagyot változott, amit a forex tanfolyamokon tanultál azokat felejtsd el, mert csak ártanak a kereskedésednek. A gyertyaalakzatok, már nem azt vetítik előre mint 5 évvel ezelőtt, sőt a gyertyák már teljesen mást mutatnak mint régen. Sajnos ehhez a mostani tanfolyamok nem igazodnak, nem haladnak a korral, pedig itt ezen a piacon az események, a trendek, a  technikák a sikeres kereskedéshez nagyon gyorsan változnak! És ezt a változást a jelenlegi tanfolyamok nem követik le, mert még mindig a "régi" 8 évvel ezelőtti dolgokat tanítják! Ami nagy hiba!

Miért nem találkoztam még olyan tanfolyamot oktató céggel, akinek a weboldalán kint van legalább egy 1 éves éles számla történet, ami bizonyítaná, hogy valóban működik az amit tanítanak? Mert nem működik

"Aki tudja csinálja, aki nem tudja tanítja" szól a mondás és nagyon igaz!

Én ma zártam le pluszban 15.000 dollárt az egyik számlámon, de ebben a hónapban ugyanezen a számlán több, mint 31.000 dollár volt a nyereség!

20130620_martonlfx_3_szamla.PNG

Biztos voltam benne, hogy az árfolyamok arra mennek amerre várom! Persze tudni kell hol a határ, a többi számla %-os arányban szerényebb lett, de itt most már ebben a hónapban nem kereskedek, mert a "csúcson kell abbahagyni", hogy a július is szép legyen.

Egyébként valószínűleg ez a "Sell in May" kicsit elkésett, de ki tudja...

20130620_martonlfx_3_szamla_2.PNG

http://www.myfxbook.com/members/MartonLFX/martonlfx-3/441293

Hasonló sikeres kereskedést kívánok!

Szólj hozzá

statement számlakezelés kezelt számla Vélemények Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Forex Stratégiák Befektetési portfólió készítés Kezdőknek Technikai elemzés Forex Broker Forex Managed Account Öngondoskodás-Nyugdíj EUR/USD technikai elemzés Heti technikai elemzés FOREX Friss forex hírek EUR/USD heti elemzés Óriási forex profit Forex nyereség High profit forex Tőzsdei alapismeretek gyerekeknek és felnőtteknek Forex Brókerek árfolyam és gyertya manipulációja forex tapasztalat