2013. aug 30.

Történések az elmúlt 1 hónapban...

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Történések az elmúlt 1 hónapban...

Külföldi tartózkodásom alatt is sok érdekes dolog történt. Ezek címszavakban:

  • A blog látogatottsága meghaladta a 11.500-at. Köszönöm nektek! Már volt olyan nap, amikor 250-szer néztétek a blogot. 
  • Külön köszönöm a sok érdeklődő levelet, melyekre majd most fogok tudni válaszolni, mivel külföldön ezekkel nem volt időm foglalkozni. Bár sokan tudták, hogy nem leszek pár hétig mégis 62 olvasatlan levelem, 138 facebook értesítésem és 20 facebook üzenetem van, amire reagálnom kell.
  • Mielőtt elindultam elkészült az az expert advisor, melyben nagyon sok idő, energia és pénzem van, melynek alapötletét az egyik kedves forex trader hölgy adta meg: a lényege: szimbiózisban lévő devizapárok automata általi kereskedése, oly módon hogy a robot a több devizapáron nyitott pozíciókat globálisan menedzselje. A kereskedésben az én egyedi stratégiám szerepel, hedgelés szinten. Eredmény: 13% profit, 9% DD mellett, jelenlegi floating és átlagosan is: 1%. Éles számlán fut, ígéretesnek tűnik, de majd az idő eldönti: részleteket később...
  • Sok új információval lettem gazdagabb. Például: hogyan látják a globális gazdaságot keleten, mire számítanak a devizapiacokon hosszútávon, milyen következtetéseket lehet levonni egy Szíriát érintő konfliktusból, hogyan lehet könnyebbé tenni a devizakereskedést a technika segítségével, mi lehet a jövő aranya, mi lesz az arany árfolyammal, kik lesznek a világ újabb csillagai és hova tart a globális fejlődés...
  • Úgy döntöttem, hogy a MartonLFX-3 számláról finanszírozom a Dubai ingatlanbefektetésem, mert ezzel a számlámmal dolgoztam meg leginkább érte, de helyette indítottam egy összevont és hasonló tőke nagyságú számlát, mely ezen a linken érhető el: 
  • http://www.myfxbook.com/members/MartonLFX/martonlfx-9/676925
  • Túl sok időm nem jutott a kereskedésre, de néhány pozíciót azért tudtam nyitni, melyek frissítve a myfxbook-on megtalálhatók.

Kellemes hétvégét kívánok!

Szólj hozzá

befektetések számlakezelés Forex Robotok Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Befektetési portfólió készítés Technikai elemzés Forex Managed Account Öngondoskodás-Nyugdíj Forex nyereség Automatizált forex kereskedés forex tapasztalat managed forex Forex oktatás