2012. nov 28.

Induljon a Banzáj!

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Induljon a Banzáj!

Helló Mindenkinek!

forex.jpgTudom, sokan keresitek a "Szent Grál"-t! Én is ezt teszem nap, mint nap! És amikor azt gondolom, hogy végre megtaláltam, akkor kapok egy pofont az élettől! Ezt a blogot, azért indítom, hogy függetlenül meg tudjuk osztani egymással a forex-es tapasztalatokat és tudjuk segíteni egymást infókkal, progikkal, ajánlásokkal...

Én több, mint 4 éve foglalkozom deviza kereskedéssel, több kevesebb sikerrel, de mára már elmondhatom, hogy a tanulópénz megfizetése után ma már meg tudok élni ebből a "szakmából". Óriási tapasztalatom van a forex brókerekkel (kb. 20-30 brókercéget használtam már a 4 év alatt!), ismerem a piacon lévő szinte összes számlamenedzselő cég tevékenységét, kipróbáltam szinte az összes piacon megvásárolható forex expertet és még sorolhatnám...

Nem ígérek semmit, de azt betartom... Ha van infóm azt megosztom. Lehet kommentelni nem törlöm ki őket, lehet véleményt mondani jót is rosszat is, de megfelelő hangnemben...

Nem vagyok elfogult semmi iránt, de ha kell objektíven segítek. Ha privát kérdésed van, akkor tedd fel emailben:

marton.laszlo.fx@gmail.com

Vágjunk bele! Sok pipet!

Üdvözlettel:

MEGATrader (Marton László)

 

Szólj hozzá

Vélemények Forex Robotok Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Forex Stratégiák