2013. jan 15.

Sok a Hanta a HANTECFX-nél!

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Sok a Hanta a HANTECFX-nél!

Gondoltam letesztelem ezt a brókert is egy kisebb számlaösszeggel. Előtte persze nyitottam egy demót, hogy milyenek is a chartok. Hát megdöbbenve tapasztaltam, hogy olyan gyertyák vannak decemberben, ami amilyen mozgás egyébként nem is volt. Kérdésemre elmondták, hogy ez csak demón van, mert ezen teszteket végeznek, de nyugodtan nyissak egy élő számlát és azon a rendes árfolyammozgás lesz látható. Persze, tudtam hogy ez csak kamu... Tesztek, persze...Hát, a kíváncsiság hajtott és nyitottam egy éles számlát is. A megdöbbenés óriási volt, hogy nem mondtak igazat, konkrétan a képembe hazudtak. Ha nem akarod, hogy kivegyék minden nap a stoppodat, akkor felejtsd el ezt a brókert (is).

Íme a chart:

hantecfx.JPG

Szólj hozzá

Vélemények Hírek Forex Robotok Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Forex Stratégiák Kezdőknek Technikai elemzés Forex Broker Forex Managed Account Fundamentális elemzés