2013. máj 28.

Hogyan csinálj 1 millió dollárt a forexen

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Hogyan csinálj 1 millió dollárt a forexen

Trading_seminar_wien_DLT_FinanzService.JPGIdőnként meghívnak Ausztriába, hogy tartsak előadást a deviza kereskedésről és a tőzsdei pszichológiáról. Akik ott ülnek általában több éves tapasztalattal rendelkező kereskedők és mégis mindig előkerül az a tévhit, hogy a jó kereskedő soha nem hibázik és minden kötése nyereséges. Ez egy tévhit - szerintem. A jó kereskedő igenis hibázik sőt többet hibázik, mint egy átlagos kereskedő. Viszont a jó kereskedő tanul ezekből a hibákból és igyekszik ezeket kiküszöbölni és nem újra elkövetni. Ezért hasznosak a feljegyzések és naplózás.

Mindig szóba kerül egy-egy ilyen szemináriumon az, hogy hogyan lehet mentálisan a veszteséget kezelni. Hát úgy, hogy elfogadjuk. Elfogadjuk azt a tényt, hogy nem lehet minden kötés nyereséges, hogy nem lehet minden nap nyereséges, hogy nem lehet minden hónap nyereséges. Fontos szabályok:

  • Bízz önmagadban! - mert enélkül nem lehetsz sikeres trader!
  • Döntsd le a korlátaidat! - Ne ess a "kereskedési kényszer" és "tévedhetetlen vagyok" hibákba!
  • Ne félj a kudarctól! - Tanulj meg tanulni a kudarcokból és "állj talpra újra"!
  • Dolgozz keményen! - Akkor is figyeld a mozgásokat, ha nem kereskedsz!
  • Valamit mindig adj vissza! - Mindig legyél hálás a nap végén, akkor is ha nem veszítettél pénzt, de nem is nyertél!

Robert T. Kiyosaki egyik kedvenc íróm azzal kezdi az egyik könyvét, hogy "mielőtt meggazdagodtam előtte többször elszegényedtem" - mielőtt sikeres trader leszel előtte többször sikertelen leszel - ha akarod ha nem!

account_mlfx_3.PNG

Íme egy példa arra, hogy az egyik számlám, hogy áll: fél év alatt 270%, 17,19% drawdown mellett, de ebben volt egy hónap melyet mínusszal zártam:

 account_mlfx_32.PNG

Ugyanis hiába vagy jó trader, ha a körülmények nem megfelelőek. Ezeket tudni kell kezelni:

  • rossz mentális állapot, rossz hangulat, vagy ha máson jár az eszed
  • önbizalom hiány vagy önbizalom túltengés az előző hónap teljesítménye miatt
  • görcsösség, ha a tőzsdén van az összes pénzed úgy lehet sikeresen kereskedni

Ha valami nem stimmel és ideális minden körülmény, akkor nem szabad erőltetni a kereskedést. Ahogy korábban írtam a március hónap elején csináltam meg ezt a szép teljesítményt és utána abban a hónapban már nem kereskedtem, de a következő hónapban is gyorsan befejeztem a kereskedést ezen a számlán, mert nem tudtam objektíven kereskedni az előző havi teljesítmény miatt. Persze a többi számlán kereskedtem és sikeresen megcsináltam az általam kitűzött célként az 5% feletti profitot - csak ez a számla volt a "mumus". Íme egy példa:

account_mlfx_2.PNG

Figyelj a "mumus"-okra! És ne hagyd, hogy befolyásoljanak!

mumus.jpg

A te "mumus"-od mi? 

Szólj hozzá

statement számlakezelés kezelt számla Vélemények Marketing Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Forex Stratégiák Befektetési portfólió készítés Kezdőknek Forex Broker Forex Managed Account Öngondoskodás-Nyugdíj Óriási forex profit Forex nyereség High profit forex www.myfxbook.com