2013. júl 11.

Technikai előrejelzés 28.hét

írta: MEGATrader I www.forexkezeltszamlak.blog.hu
Technikai előrejelzés 28.hét

Mit mondanak az előrejelzések erre a hétre? Érdekes. Korábban említettem, hogy nem mérvadó, de azért nézzük meg, mert még könnyedén bekövetkezhet.

EURUSD:

EURUSD1.PNG

GBPUSD:

GBPUSD1.PNG

Egyik barátom mondása, hogy nagy mozgás után ne kereskedj, mert meg kell várni amíg lenyugszik a piac és el tudod dönteni, hogy merre megy tovább az árfolyam. Hát ez részben igaz és én ma ezért nem kereskedtem, miután reggel zártam a nyitott pozikat. Persze, aki más stratégiákkal dolgozik, mint például a skalpolás állandó jelleggel, annak ez nem okozhat problémát. Szerintem viszont néha kell egy kis pihenés is...

Szólj hozzá

kezelt számla Marketing Forex kereskedés Forex Kezelt Számla Kezdőknek Technikai elemzés Forex Broker Forex Managed Account Fundamentális elemzés Öngondoskodás-Nyugdíj EUR/USD technikai elemzés GBP/USD technikai elemzés Heti technikai elemzés FOREX EUR/USD heti elemzés Forex nyereség High profit forex forex tapasztalat Forex oktatás Technikai előrejelzés 28.hét